Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~avartan | użytkownik

imię i nazwiskoMonika Turkowska adresBiałystok zarejestrowany27.04.2010 @15:47:20 ostatnio na stronie10.11.2012 @00:40:15

http://demotywatory.pl/3537323/Zeby-byc-w-czyms-mistrzem

Rysuję, bo lubię i rysuję tylko to, co lubię. Nie robię nic na siłę. Moje życie to nie simsy i nie muszę mieć poziomu 10 kreatywności. Dla mnie, rysunek ma wartość tylko wtedy, kiedy powstał z sercem. Robię to, co chcę i widzę, że ludzie tego nie rozumieją. Szkoda, że człowiek w XXI wieku nie dostrzega prawdziwych wartości.

Pozdro dla wszystkich, którzy robią to co lubią!

,, No matter how many times you’ve been kicked when you’re down or how rough it gets out there, if you stick to your guns, chase your dreams and trudge the fucking road, you’re going to be alright."

Dziękuję również za wszelkie dedykacje między innymi:

~sumimasen http://www.digart.pl/praca/5684991/CHIBI_Jacoby__.html
~Animiec http://www.digart.pl/praca/6144348/Zwierciadlo_na_bezdrozu.html

Jeszcze raz dzięki ;]
Dziękuję również za fantastyczny wierszyk od ~sumimasen.

Gdy spojrzałam w miniaturę,
I ujrzałam kurtkę skórę
Wnet wiedziałam że to Coby
a że z włsów ma te rogi
przypomniałam sobie akcję
Moją śmieszną też reakcje
Gdy odrzekłaś Tobin mój
To jest garb lub kórtki krój.
Teraz widzę że zwątpiłaś
i z Niego Sięściąge zrobiłaś.
Mimo wszystko praca super
I nie przebilby jej Kuper.
Daje rewelację Tobie
I ludziki dalej robie ;DDDD

Dziękuję, jest zawalisty xD

DD & DM UWAGA!
ZNAM WASZĄ TAJEMNICĘ!!
Poznałam koło barw :D
Wchodzę w wasze szeregi by zniszczyć waszą dumę...

i PozdrO ! XD


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu24286531
digarty21 komentarze623 posty na forum3

komputer / sprzęt
gama ołówków + MagicPen :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aniolek33    12.05.2012 @12:33:33
dzieki WIELKIE !!
~sumimasen    17.12.2011 @09:37:29
Przecież wiecie wszystko.
~sumimasen    15.12.2011 @21:55:35
Jak nei wiesz to trudno
~Meganart    12.12.2011 @16:47:40
Dziękuje, a rysunek wykonany ołówkami 8b, 6b, 4b i 2b
~Cludy    03.12.2011 @21:35:07
Dzięki wielkie
~kotus21    20.11.2011 @15:18:31
dziekuje slicznie Moni
~SilverFoxZero    22.10.2011 @11:25:39
Bardzo dziękuję za odwiedziny
~ignisgraphics    17.10.2011 @00:02:35
Dzięki !
~maniek007    28.09.2011 @18:00:09
Dzięki Miło że się podoba
~MasterOfCookies    21.09.2011 @19:40:18
Nom, zjadanie kolorków jest niefajne.
_______
Rape me
~MasterOfCookies    21.09.2011 @17:49:38
Aha, no cóż skanery zwykły robić różne psikusy. Też kiedyś przez to przechodziłem. Jednak teraz, kiedy nie mogę korzystać ze skanera zaczynam doceniać to urządzenie. Robienie zdjęć prac jest strasznie uciążliwe.
_______
Rape me
~MasterOfCookies    15.09.2011 @18:54:12
Dzięki. Zapamiętam.
_______
Rape me
~MasterOfCookies    13.09.2011 @19:01:46
Hej, to ja- Mid. Może mnie jeszcze pamiętasz. Wracam po długiej przerwie.
_______
Rape me
~Mookyon    09.09.2011 @23:08:48
Rozcieranie palcem jest złe bo -> jest złe. Carnelia ma rację, to gówniane uproszczenie dające mierne efekty i w ogóle to...
Trzeba umieć używać palców :d
Fingers!
Maziaj ile chcesz i jak, sama się przekonasz co jest lepszym rozwiązaniem a co gorszym.
Ave!
~Mookyon    09.09.2011 @20:56:32
Drewniana ręka. Przestań mazać palcem :d
^Carnelia    05.09.2011 @20:04:34
Spokojnie, spokojnie. Jestem bardzo cierpliwą osobą i będę próbować do skutku. Zwłaszcza, że sama przez fazę fascynacji rozcieraniem przechodziłam. Potem zobaczyłam, że samo machanie ołówkiem czy kredką daje o wiele lepsze dla oka efekty. Także spróbuj, a zobaczysz, że o rozmazywaniu zapomnisz.
^Carnelia    05.09.2011 @11:20:48
Już ja Ci to rozmazywanie wybiję z głowy!
~diga69ha    31.08.2011 @21:01:28
Ja też szukam co jakiś czas informacji o ciągu dalszym i na razie nic mi w ręce nie wpadło, ale mam nadzieję Mogę tylko o Izayi stwierdzić fakt że była to pierwsza postać która od samego początku do samego końca nie wzbudziła we mnie ani krzty ciepłego uczucia Shizuo za to na odwrót więc ... ale jak najbardziej rozumiem że ktoś może być zafascynowany Izim Taka szalona pokręcona postać Już to komuś wcześniej polecałam na digu, ale proponuję obejrzeć Baccano ! Zajebiaszcze a te same osoby podobno tworzyły :P:P
~diga69ha    31.08.2011 @19:19:48
Czemu mało prawdopodobne? Przecież historia nie była dokończona ... myślę że bd druga seria Izaya beee Shizuś ok xD
~maniek007    31.08.2011 @14:20:40
dzięki za dodanie mnie do obserwowanych
~maniek007    30.08.2011 @17:22:48
Ja też dziękuję
~youknowme    29.08.2011 @22:46:33
Poproszę jak najwięcej!
~diga69ha    29.08.2011 @19:06:12
merci za komentarz i ocenę ;]
~ajsa    26.07.2011 @12:30:52
dzięki wielkie
~arruffato    12.07.2011 @08:34:40
Dziękuję
Kartka B4 ma rozmiar 24,5cm x 34,5cm
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt